Antena Căutare

Cum organizezi eficient spațiul la birou

Dacă te numeri printre persoanele care consideră dezordinea de la sau de pe birou un factor care să le stimuleze creativitatea, îți propunem să analizezi acest aspect și din perspectiva câtorva aspecte la care poate nu te-ai gândit.

Cum organizezi eficient spațiul la birou Galerie
Cum organizezi eficient spațiul la birou | pexels.com

Sugestiile noastre privind amenajarea biroului te pot convinge că un spațiu de lucru atent organizat te ajută mult mai bine să fii productiv și eficient, indiferent dacă lucrezi la biroul de acasă sau de la serviciu.

Mediul în care lucrezi trebuie să fie îngrijit și curat. De asemenea, te poți înconjura de lucruri care îți aduc bucurie și care te ajută să lucrezi cu plăcere și să fii productiv. Un argument în plus este acela că un spațiu bine organizat te ajută să nu îți întrerupi fluxul gândirii sau ideilor atunci când ești concentrat asupra activității și mai ales să nu pierzi timpul inutil atunci când ai nevoie să găsești ceva (un dosar, o agrafă sau o notă dintr-o agendă).

Cum organizezi eficient spațiul de la birou

Aranjează nu doar biroul, dar și locul în care te afli

Creează un cadru confortabil și un mediu propice pentru activitatea ta, nu doar pe birou, dar și în spațiul din jurul lui. Păstrează totul într-o notă simplă, care să nu îți distragă atenția de la lucrurile asupra cărora trebuie să te concentrezi, indiferent de unde lucrezi. Un beneficiu suplimentar al amenajării biroului, pentru cazurile în care lucrezi de acasă, este că poți adapta cu ușurință biroul, cu scaunul sau fotoliul de lucru, în funcție de stilul și decorul camerei, în așa fel încât să creezi cadrul perfect pentru activitatea pe care o faci.

Mai mult, poți alege un scaun de lucru proiectat ergonomic, adică ajustat corect pentru poziția de lucru, în așa fel încât să nu îți pună în pericol sănătatea atunci când petreci mult timp lucrând.

Cum organizezi eficient spațiul la birou

Cum organizezi eficient spațiul la birou

unsplash.com

Păstrează o atmosferă îngrijită

Folosește cutii, polițe, spații de depozitare, cum sunt etajerele sau dulapurile, pentru a ține în ordine lucrurile de care ai nevoie, dar și cele pe care le folosești cel mai frecvent, astfel încât să nu pierzi timp prețios atunci când trebuie să cauți ceva. Scotocirea după acele lucruri mărunte de care ai nevoie îți poate întrerupe fluxul creativ de inspirație de care te bucuri atunci când te afli la birou.

Organizează...dezordinea

Ține în cutii, dosare, bibliorafturi, suporturi sau recipiente speciale de depozitare documentele sau lucrurile mărunte pe care le folosești, etichetate corespunzător dacă e cazul, la fel cum e recomandat să îți organizezi, în fișiere separate, documentele din calculator sau laptop.

Curăță, organizează, eficientizează

Indiferent de cât de plin îți este biroul și cât de mult îți desfășori hârtiile, dosarele, agendele de lucru sau alte obiecte pe care le folosești în timpul zilei, ai grijă ca la sfârșitul programului de lucru să lași totul în ordine. Acest obicei te va ajuta să începi o nouă zi fără a mai pierde timp sau a te rătăci printre hârtii sau dosare. În schimb, dacă astăzi îți lași biroul în ordine, mâine te vei putea apuca rapid de ceea ce vei avea de făcut.

Personalizează cu câteva elemente distinctive locul în care te afli

Încearcă să dai o notă personală spațiului tău de lucru, indiferent dacă biroul tău este amenajat acasă sau la serviciu. Câteva elemente personale, cum ar fi rame cu fotografiile persoanelor dragi, obiecte la care ții, o plantă decorativă sau un tablou cu un citat motivațional vor fi de ajutor nu doar ca să-ți stimuleze creativitatea, dar și să te ajute să te concentrezi asupra unor lucruri plăcute atunci când faci o pauză sau îți întrerupi fluxul activității sau șirul gândurilor.

Cum organizezi eficient spațiul la birou

Cum organizezi eficient spațiul la birou

unsplash.com

Organizarea eficientă a biroului nu ar trebui să fie o sarcină foarte dificilă, indiferent de locul de unde lucrezi. Ceea ce contează cel mai mult este să îți creezi un mediu care să te inspire, să îți aducă o stare de calm și liniște care să te ajută să te concentrezi. De aceea e important să investești în obiecte de calitate, fie că e vorba de birou, de scaunul sau fotoliul în care stai confortabil pe parcursul orelor de lucru, de lampadarul elegant care creează o atmosferă caldă și adecvată lucrului. Nu ezita niciodată să-ți personalizezi biroul cu obiectele de decor care îți aduc bucurie, pentru ca munca ta să fie plăcută și să ai spor.

Şase accesorii smart pentru bucătăria ta... Piese de mobilier multifuncţionale...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
Hello Chef sezonul 7, 25 mai 2024. Confruntarea dintre Roxana Blenche și chef Samuel. Verdictul Mishei
Hello Chef sezonul 7, 25 mai 2024. Confruntarea dintre Roxana Blenche și chef Samuel. Verdictul Mishei Sambata, 25.05.2024, 15:58
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
x