Descoperire ULUITOARE făcută de astronomii francezi: „Pe această planetă poate exista VIAȚĂ ”

O exoplanetă care ar putea oferi condiţii propice vieţii a fost descoperită de o echipă de astronomi francezi la o distanţă de 11 ani lumină de Pământ.

Descoperirea cercetătorilor de la Institutul de Planetologie şi Astrofizică din Grenoble a fost anunţată într-un material care urmează să fie publicat în Astronomy & Astrophysics, scrie newsweek.com.

Pentru găsirea ei, oamenii de ştiinţă au analizat date strânse în decurs de 10 ani de High Accuracy Radial Velocity Planet Searcher amplasat în Chile, dar şi informaţii publicate în studii realizate pe termen lung.

Numită Ross 128 b, după steaua ei descoperită în 1926 de Frank Elmore Ross, aflată în apropierea Căii Lactee, exoplaneta completează un ciclu de rotaţie în aproximativ zece zile, aflându-se de aproximativ 20 de ori mai aproape de ea decât este Pământul faţă de Soare. În plus, potrivit analizei, steaua Ross 128 va ajunge ca în 79.000 de ani să devină cea mai apropiată Pământului.

Exoplaneta este de aproximativ trei ori mai mare decât Pământul.

Temperatura pe Ross 128 b este, potrivit cercetătorilor, cuprinsă între -76 şi 68 Fahrenheit (între -60 şi 20 de grade Celsius).

Ross 128b ar putea oferi condiţii mult mai potrivite vieţii faţă de Proxima b, care se află la 4 ani lumină de Pământ.

Cercetătorii nu au certitudinea că Ross 128 b ar putea avea apă pe suprafaţa ei, însă o vor studia în continuare pentru a căuta indicii de viaţă. Aceste dovezi vor putea fi găsite de Extremely Large Telescope (ELT) pe care îl construieşte ESO (European Southern Observatory) în Chile şi care va fi inaugurat în 2024.

Zodiile acestea sunt binecuvântate în anul 2018! Vor avea noroc în bani și în dragoste la tot pasul!... S-a terminat cu trucurile femeilor! Bărbații au acum o aplicație prin care te pot vedea nemachiată!...